Rozhovor z časopisu BRAVO č. 09 o HUNGER GAMES: ARÉNA SMRTI

27.04.2012 16:01
Pro bráchu bych zemřel!
Jako Peeta Mellark je Josh Hutcherson (19) milý, přátelský, a hlavně odvážný! Ale i v běžném životě má Josh velké a dobré srdce...

 

BRAVO: Jak se ti postava Peety hrála?

JOSH: Skvěle! Bylo to skoro jako hrát sám sebe! Stejně jako já, i Peeta je společenský a dobře vychází s druhými lidmi! Nejsem žádný hollywoodský mazánek!

BRAVO: Ve skutečnosti pocházíš z venkova, je to pravda?

JOSH: Jo, narodil jsem se na ranči v Kentucky, takže jsem si jako malý kluk hrál pořád na kovboje nebo běhal po lesích!

BRAVO: Myslíš si, že jsi stejně vzpurný jako Peeta?

JOSH: Jak se to vezme - vždycky si vyslechnu názory jiných, ale pak se většinou řídím podle sebe a svého svědomí! A když mi někdo řekne: Tohle není normální!", tak mu odpovídám: „A co je podle tebe normální? Ty snad znáš definici slova ,normální' ?"

BRAVO: Jaké vlastnosti na lidech opravdu nesnášíš?

JOSH: Nemám rád, když je někdo vůči někomu nespravedlivý nebo závistivý!Moc si vážím lidské dobroty a vštřícnosti a to je taky důvod, proč podporuji organizaci „Straight But Not Arrow" mého kámoše Avana Jogii, která se snaží bojovat proti šikaně a nerovnosti mezi lidmi. 

BRAVO: A co ty a láska? Jsi stydlín jako Peeta? 

JOSH: [smích] Jsem! Když mám mluvit s nějakou pěknou holkou, jsem pořádně nervózní a plácám hlouposti

BRAVO: Co si myslíš o silných, odvážných a tvrdých holkách, jako je Katniss?

JOSH: Že jsou pro kluky silnou konkurencí! Člověk se před nimi musí mít pořád na pozoru! [smích] 

BRAVO: Za koho bys bojoval v běžném životě?

JOSH: To je jasné - za svého bráchu Connora! Pro něj bych obětoval všechno, i svůj život!

Líbí se ti tento způsob rozhovorů??

Super

Ema | 02.06.2014

Taky ho miluju:***a on se mnou chodí:P ne to jen legrace jen si to představuju

Ahoj

Sára | 28.04.2012

Ahoj doufám že ti nevadí že ti píšu komentáře fšude.Ty seš do něj asi pořádnej blázen vid a ty články jsou fakt dobrý a tenhle rozhovor si napsala úplně přesně fakt je to dobrá stránka a povedlo se ti to

adminka*

alča | 01.05.2012

Ahoj, ne neva mi to ;) a jop, jsem do něj blázen! :D a díky ;)

Přidat nový příspěvek